Post by kengiaheusacom on Feb 22, 2022 15:06:40 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ War of Rafts: Crazy Sea Battle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ War of Rafts: Crazy Sea Battle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar oändliga mynt ▞▞▞
▞▞▞ War of Rafts: Crazy Sea Battle 2022 version ▞▞▞
Nivelleringssystemet är ganska irriterande. Om det var en falsk sak på nätet skulle det ha varit mycket roligare eftersom du inte skulle bli avbruten var femte sekund. Det här spelet ser ut som att det inte riktigt var gjord för ett utjämningssystem, och det känns som att de helt enkelt pressade in det eftersom de inte visste vad de skulle göra-
Android-Applikation War of Rafts: Crazy Sea Battle Utvecklad Av CASUAL AZUR GAMES Listas Under Kategori Arkadspel. Den Nuvarande Versionen Är 0.27.22 Släppt
Bra spel, har inte haft några problem med annonser. Massor av nivåer att gå igenom och ja, spelet kan få dig att glömma tiden när du spelar. Kul att spela.
Ett spel som får dig att se massor av annonser, får det att se ut som att det finns andra spelare som spelar med dig men de fungerar som en ai. Inte värt tiden
Bra men dåligt med ständiga tillägg
Jag tycker att det här är det bästa spelet men grejen är när jag sätter in nästa så kommer det en annons men ni borde spela det här spelet snälla spela det här spelet .♥️👍👍
War of Rafts: Crazy Sea Battle Spillehall kits
the poet, is at work upon a poem on the Trojan War): ... Sea. Although Ovid in his poetry recommends the writing of a letter for.
Ärligt talat om du vill göra det bättre mer olika typer av torn och olika typer av bossar
Inte men lite kul
Dålig för många annonser.
Blev tråkigt efter ett tag, jag spelade det fortfarande tills jag kom till nivå 52 och spelet låste sig på chefsnivå. Du kan bara flyta rakt igenom chefen utan att ett skott avlossas. Bra köp spel det, var trevligt att lära känna dig..
När du väl har klarat del 1 av vilken nivå som helst kommer du så småningom att vinna eftersom du får många soldater och brädor för att öka storleken på flotten! Det är inte så mycket intressant och med nivåer menar jag inte olika olika, det är som att när nivå 1 är rensad är nivå 2 densamma men den enda skillnaden är att chefens makt ökar lite, inget annat!
Det har varit bättre det finns för- och nackdelar det ett väldigt roligt spel jag laddade ner det igen och jag spelade non stop jag köpte proversionen utan reklam det var bra. nackdelarna är att det var precis som när jag fick chefen så var det över men det var ett bra spel
Dålig. Annonser överallt efter varje uppdrag slutfört. Spelet är tråkigt och allt du gör är att hålla på skärmen på telefonen, det här "spelet" är ett skämt. Ännu en kassako för ett mobilföretag. Och mobilspel var tänkt att vara "Nästa steg" i spelandet. Ja! Mobilspel är verkligen nästa steg. Men inte för spelare. För företag med skumma metoder.
BH 😀
det är bra bro, men tilläggen är galen, jag vill inte byta NU!
Kul i ett par timmar tills du inser att allt handlar om tilläggen och ditt spelande mot bots som kallas spelare
Koll på Fysik 1.0 APK by Komplementskolan AB details
Anledningen till att jag gav 3 stjärnor är på grund av annonserna. Avsluta en runda? LÄGG TILL. Uppgradera något? LÄGG TILL. Det är löjligt! Själva spelet är fantastiskt bra och jag skulle spela det HELA dagen men tilläggen gör det bara omöjligt. SÄNKA NER DET LÄGGANDE BELÖPET! 😭😭😭
Det här spelet är ganska enkelt och tidsdödande både på en gång! Det här spelet skulle kunna göras bättre om de förbättrade grafiken i spelet... Men enligt dess storlek är det ganska bra 😃
Uppför sig faktiskt som annonserna. Full poäng för det. Du slår dock bara 2 motståndare per nivå och måste sedan alltid börja om. Det här blir tråkigt.
Visar lovande men det är för tidigt att släppa, har inte tillräckligt med innehåll. Förhoppningsvis kan utvecklaren lägga mer kraft på spelets variation.
m b c r 2 l ; 1997 K r i d a y r N o v c r r i s l a lt e [lim H p? rrp ...
Jag älskar det! Jag spelar det i min myshörna det är så underhållande! Du kan bli enorm riktigt snabbt!
Slink.io - Snake Game APK Beror på enheten App Hämta för ...
Väldigt roligt/mycket roligt
Det är ganska bra. Inget beroendeframkallande eller något jag skulle spela i timmar. Men det är inte släpigt och gracias är inte så illa.
War Robots. PvP Robo Krig spel APK 7.5.0 Android Hämta ...
War of Rafts: Crazy Sea Battle Arcade zyj
Väldigt mycket trevligt spel och väldigt exalterat
War of Rafts: Crazy Sea Battle እንቅስቃሴ ያለባቸው rna
Inget hemskt spel men... alla nivåer är exakt samma! Det är kul i typ .. 3 dagar.
My Story - Mansion Makeover Älypelit xnq
Roligt spel inte riktigt utmanande. Alldeles för många tillägg och inget sätt jag betalar riktiga pengar för att stoppa annonserna löjliga. Du tittar på fler tillägg än att spela själva spelet...
Som alla andra mobilspel är detta det sämsta, det enda som är bra med det är spelet
Roligt spel bara för många annonser
Tredje Gången Gillt • A podcast on Anchor
Det här är ett dåligt spel. När min allt är mycket än chef och jag såg siffror på 🔫 och hälsa också och chefshälsa och 🔫 var mindre än mig men sedan besegrar jag också!! Hur? 😡
Spelet är roligt men det skulle vara bättre om de lade till ett onlinealternativ för att spela med andra och om de gjorde några skal och la till olika typer av karaktärer att samla in med olika poäng.
Det här spelet suger. Falsk reklam när den är som bäst. Chefen går in i vad som verkar vara en tidsbaserad algoritm och om du inte kan hitta tillräckligt många flottar och rädda tillräckligt många innan de kommer ut, förlorar du och måste titta på en 30 sekunder lång addering för att försöka igen. Placering verkar slumpmässigt så lycka till. noll stjärnor om vad den här appen förtjänar, men jag gav en så kanske de kan förbättras. Jag skyller inte på utvecklarna, jag skyller på de pengahungriga idioter som tillät allt i spelet och tror att det kommer att tjäna mer pengar.
Är ett bra spel men ibland känner jag att det behöver mer mekanik som enheter som tankar och kanske evan helis
AppAgg
Lite för mycket reklam. Inte kul att spela på det här sättet. Vidare ett bra spel.
Det är bra för att fördriva tiden. Inte svårt alls
Botspel med avsikten att få dig att titta på annonser
Lär mig fortfarande spelet men det är lite utmanande
Soo glitchy me: laddar ner spelet tycker det är bra Lägger till:Jag ska få dig att lida.